- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 8,903
- Tepkime puanı
- 23,347
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
ESM firması kapanalı çok oldu. En son 10 sene önce burada 50cc SeaFury konusu açmıştım. Tabii her warbircünün rüyalarını bir Corsair süsler. Senelerdir birkaç el değiştiren ve yarım yamalak toplanmış olan bu uçak Burak Gizer kardeşimin elinde de yıllanmaya başlayınca artık duruma el koyma zamanıdır dedim.
Uçak klasik bir ESM. Toplanması için birçok yerde modifikasyon gerekiyor. Ama yavaş da olsa ilerliyor.
Önce kanada giriştim. Aileron menteşeleri hatalı takılmıştı ve aileronlar 5 derece falan hareket ediyordu. Söküp yeniden yapıştırdım. Hitec 645MG servoların zırlaması asla kesilmiyordu. Feetech servolarla değiştirdim. Uçakta çift alıcı var. Kanatta 1 ile 8. kanal alıcı çalışıyor. Böylece toplam 10 servo içeren kanat gövdeye tek bir güç kablosu ile bağlanıyor. Gövdede de 9-16. kanalı kontrol eden ikinci bir alıcı var. O da gövdedeki servolardan sorumlu. (Alıcılar FrSky RX8R, kumanda Radiomaster TX16S).
Uçak klasik bir ESM. Toplanması için birçok yerde modifikasyon gerekiyor. Ama yavaş da olsa ilerliyor.
Önce kanada giriştim. Aileron menteşeleri hatalı takılmıştı ve aileronlar 5 derece falan hareket ediyordu. Söküp yeniden yapıştırdım. Hitec 645MG servoların zırlaması asla kesilmiyordu. Feetech servolarla değiştirdim. Uçakta çift alıcı var. Kanatta 1 ile 8. kanal alıcı çalışıyor. Böylece toplam 10 servo içeren kanat gövdeye tek bir güç kablosu ile bağlanıyor. Gövdede de 9-16. kanalı kontrol eden ikinci bir alıcı var. O da gövdedeki servolardan sorumlu. (Alıcılar FrSky RX8R, kumanda Radiomaster TX16S).
Son düzenleme: