3dholicpilot
Tecrübeli Uye
Senin fetiş ayrı bir boyutta ama kalabalık gövdeler için belli bir düzen şart aksi halde kaotik ve hataya açık bir ortam oluyor. Modelin gövdesinde epey bir hacim var ama benim de koymam gereken epey zımbırtı var, powerbox, hava kapanı, yakıt pompası, türbin hub'ı, iniş takımı/fren kontrolörü, ve 3 pil.. DErli toplu bir sistem olmazsa iş kabus haline gelir kesinlikle.
Orjinal tasarımda bir "pil tepsisi" var, iki tane 6S 5000mAh pili taşımak için tasarlanmış ve gövde bölmelerindeki braketlere vidalanıyor.
Ben bu tepsinin yerine, bağlantı noktaları ve dış hatları aynı olacak şekilde yeni kendi tepsimi tasarlayacağım. Tüm elektro-mekanik ekipman ve kabloları da derleyip toplayacak şekilde yerleşim planlaması yapacağım. Eğer yerim kalırsa Xicoy uçuş bilgisayarı koyma niyetim de var, burunda pitot tüpü koymaya uygun hacim var. O mereti de Me262'de kullanma niyetim vardı, bahaneyle komple sistemi test etmiş olurum diye düşünüyorum.
MT-30 güzel fikirmiş Benim kanatlarım genelde hem flap hem aileronlu olduğu için MPX konektör tercih ediyorum (6 pinli) Ya kanat ya gövde tarafındki konektörü de sabitlemiş oluyorum, senin de söylediğin gibi bağlantıları yapmak ve geri sökmek çok kolay ve güvenilir oluyor. Pillerde de zaten tipik MPX konektör kullanıyorum, onlar da powerboxe giriyorlar. temiz kolay bağlantı
Coklu servolarda MPX daha mantikli haliyle, biraz da zengin isi tabii Orjinalde pil tepsisi olmasi harika. Turbinde ana batarya olmayacagindan kolaylikla duzenlemek mumkun olacaktir elektronikleri o tepsi uzerinde. Gidisati takip ediyor olacagim...