Estağfurullah, sizler gibi üstadların yanında çok teşekkür ederim üstadımÇok iyi olmuş, usta işi
Kardeşim, zengin olmamıza gerek yok, inşallah birgün kendi fusimizi de imal ederiz , niyet edebileceğimiz imkan ve zamanı bulduğumuz gün, o niyeti de ederiz inşallahHakan,eğer zengin olsaydım kendi fuselage larımızı uretmek için herşeyi yapardım.
Zamanında Türker’imle beraber Agusta yaparken biz de Trex450Pro en kısmını kesmiştikBen hem frame' i sığdırabilmek için hem de olur ya , 450 sınıfında dünyada 2. Kokpiti olan bir model yaparım diyerekten frame'i motora kadar kestim , ve böylece fusinin ön kısmı kokpit yapacak kadar bir boşluğa sahip olacaktı.(neticede bizler gayet normal modelcileriz değil mi )
Alt kısım dizayn ve elle kesim olarak tek kelimeyle Harika olmuş kardeşim Ellerine emeğine sağlıkSorunlar yine bitmedi, mekaniğin altına yapacağım yükseltme hem pili hem esc'yi muhafaza etmeli , ayrıca da kuyruk servomu konumlandırabileceğim bir yapı olmalıydı.Bu yapı hem sağlam hem hafif olmalıydı, eeee, karbon çok para, ben de 2 mm huş kontraplaktan yapmak zorunda kaldım.
Eyvallah ustam, daha teknik olarak kendini ispatlamadıZamanında Türker’imle beraber Agusta yaparken biz de Trex450Pro en kısmını kesmiştik
Alt kısım dizayn ve elle kesim olarak tek kelimeyle Harika olmuş kardeşim Ellerine emeğine sağlık
Hakan abi sende mi ? Özgür'le uğraşıyorduk birde senle mi uğraşacağız şimdi.
Helici adamsın abi yapma böyle şeyler, o parçalar elle kesilir mi, deli misin sen....
Bu forumun iyice şirazesi kaydı valla.
Eyvallah Mustafam , hele oraya geleyim , değerlendireceğim...Abi Ellerine sağlık gerçekten süper işçilik çıkarmışsın, Rudder servo için @Özgür Evren Varol hocamın bir projesi vardı boru içinden esnek tel geçirilerek yapılan, "bisiklet firen sistemi gibi" öyle bir sistemle rahat olabilirsin.