JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan arda
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

Hakan Ülgenalp' Alıntı:
M2 civata :-\ , argon kaynakçısı tam bir sanatkar olursa belki tutturabilir o kaynağı , ama tornacının çıkarma ümidi var bence , 1.5 'luk bir matkap ucu ile halledebilir , denemekten başka şansın yok Tevfik abi , olacak işte ,...... :saygilar:

HAKAN ABİ HAKLISIN SANATKAR OLMAK LAZIM. VİDA İÇERİDE KALMIŞ NE YAZIKKİ BENİM DEDİĞİM YÖNTEMLER ÇÖPE GİTTİ. SON ÇARE SENİN DEDİĞİN YÖNTEM. :saygilar: :saygilar: :saygilar:
 
JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

ERHAN YILMAZ' Alıntı:
HAKAN ABİ HAKLISIN SANATKAR OLMAK LAZIM. VİDA İÇERİDE KALMIŞ NE YAZIKKİ BENİM DEDİĞİM YÖNTEMLER ÇÖPE GİTTİ. SON ÇARE SENİN DEDİĞİN YÖNTEM. :saygilar: :saygilar: :saygilar:
Estağfurullah Erhan hocam , senin dediğin de yapılabilecek bir yöntem , üstelik bu tür tamiratlarda bizden ustasınız , amaç hem Tevfik abimin derdine bir çare, hem azcık beyin fırtınası.Naçizane biz makina imalatı yapıyoruz ve argon amperi ne kadar düşürürsen düşür , gazı ne kadar kısarsan kıs , elektrik kaynağı kadar olmasa da , etrafına minik minik boncuk gibi kaynak cürufları atar , yani vidayı çıkarayım derken tamamen kaynatıverme riski de var , ama 1.5 matkapla içi boşaltılırsa , biraz yağ damlatılıp içine kibrit çöpü bile çaksan çevirip çıkarılabilinir diye düşündüm.Öteki halde , bugünkü Kelaynak uçuşların olsun , Yozgat uçuşları olsun , Sen bizim üstadımızsın......... :thumbup: :saygilar:
 
Arkadaşlar önerileriniz için teşekkür ederim, sanayiye götürsem yeni parasını geçer, ben sipariş vericem ama bunuda kendim yapmaya çalışacağım.
 
Şu swashplate leveller varya onu swashplatenin altına koyup swashı üstüne oturuyorsunuz linkleri fabrika boyuna göre ayarlayıp kafanın linkiyle oynamazsanız swash otomatik duz ve gaz ortada servoları kütlerseniz 0 derece oluyor :) manueli nasıl okuyunuz siz yav :)
 
JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

DenizSERT' Alıntı:
Şu swashplate leveller varya onu swashplatenin altına koyup swashı üstüne oturuyorsunuz linkleri fabrika boyuna göre ayarlayıp kafanın linkiyle oynamazsanız swash otomatik duz ve gaz ortada servoları kütlerseniz 0 derece oluyor :) manueli nasıl okuyunuz siz yav :)
Vay Denizim Manual mi dedin ben mi yanlis okudum :lollol:
 
İnceleme yapıyom diye okuduydum abi 4 saatte modeli topladiydim çok sıkıcı olduydu normalde 1 saatlik is :)
 
Ynt: JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Estağfurullah Erhan hocam , senin dediğin de yapılabilecek bir yöntem , üstelik bu tür tamiratlarda bizden ustasınız , amaç hem Tevfik abimin derdine bir çare, hem azcık beyin fırtınası.Naçizane biz makina imalatı yapıyoruz ve argon amperi ne kadar düşürürsen düşür , gazı ne kadar kısarsan kıs , elektrik kaynağı kadar olmasa da , etrafına minik minik boncuk gibi kaynak cürufları atar , yani vidayı çıkarayım derken tamamen kaynatıverme riski de var , ama 1.5 matkapla içi boşaltılırsa , biraz yağ damlatılıp içine kibrit çöpü bile çaksan çevirip çıkarılabilinir diye düşündüm.Öteki halde , bugünkü Kelaynak uçuşların olsun , Yozgat uçuşları olsun , Sen bizim üstadımızsın......... [emoji106] :saygilar:
Hakan abi haklısın bizde Jet motorlarında kullanıyoruz. Argon kaynağını. Bizim bazı piskopat arkadaşlar 2 jileti birbirine kaynatıyor, iddiasına.

Bu arada iltifatların için çok teşekkürler. Yalnız beni çok utandırdın.
 
Ynt: JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

ERHAN YILMAZ' Alıntı:
Hakan abi haklısın bizde Jet motorlarında kullanıyoruz. Argon kaynağını. Bizim bazı piskopat arkadaşlar 2 jileti birbirine kaynatıyor, iddiasına.

Bu arada iltifatların için çok teşekkürler. Yalnız beni çok utandırdın.

Rica ederim Erhan üstadım , şimdi ben utandım... :embarras:....Sen utandırılacak birisi değil , gelecek funfly'larda dereceye girmesini şiddetle umduğumuz , çok hızlı gelişme gösteren bir kardeşimizsin. :saygilar:
 
JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

Rasim Öztürk' Alıntı:
Okumamız yok yaw :P

swash levella ilgili bir sıkıntısı olan yoktu benim takip ettiğim kadar, arada kaçırmış olabilirim. Ben şahsen tek point leveler sevmiyorum, gaui x3 tekini kullanıyorum. (http://www.banggood.com/GAUI-6mm-Spindle-Swashplate-Leveler-Corrector-X3-Forza-450-944021-p-934407.html )

Ben bunu öneriyorum :laugh:

1t1yed.jpg
 
Ynt: JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Eline emegine saglik Erhan, guzel bir inceleme videosu olmus %p Hemen ilk sayfaya da ilave edelim.

Bu arada Ozellikle Ikon ile ilgili paylasimin gercekten cok faydali. Gain konusunda sana katiliyorum. Dunku ucusta gain fazlaligi dikkat cekiyordu.

Bu arada Esc Governor olayini ne yaptin ? Aktive edebildin mi, yoksa curve mu kullaniyorsun. Eger oyle ise normal ve Idle-up curve degerlerin nedir ??
Mehmet abi kusura bakma şimdi gördüm sorunu.

Şu An normal Curve kullanıyorum.

Normal 0-65-100
Idıl 1 85-75-85
Idıl 2 95-90-95

Ama bu durumdan memnun değilim. İkon için aldığım rpm sensörü gelsin direk geçicem, governor moda. Çünki kafa turu çok değişkenlik gösteriyor. Buda sağlıklı kuyruk gain ini engelliyor .
 
Ynt: JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

ERHAN YILMAZ' Alıntı:
...
Ama bu durumdan memnun değilim. İkon için aldığım rpm sensörü gelsin direk geçicem, governor moda. Çünki kafa turu çok değişkenlik gösteriyor. Buda sağlıklı kuyruk gain ini engelliyor .
Erhan Governor alışınca, insan sürekli sabit kafa devri istiyor doğal olarak. Inşallah Ikon başarılı bir sonuç verir ;)
 
JR PROPO FORZA 450 TAKIMI

DenizSERT' Alıntı:
Abi tek point leveller değil yav swashi üstüne oturtuyosun tamamen farklı bir sistem :)

Olayını anladım, swashın altına yerleştirilince swash-gauge in dış yüzeyi tam kavrıyor, swashı levelda tutuyor. eğer linkler manuale göre ayarlandı ise (47mm dıştan dışa) o pozisyonda metal servo hornlar sıkılıyor ve tamam... Ama işte alışkanlıklar kolay terkedilmiyor. :laugh: Ben manualde kafayı monte et derken monte etmedim, klasik tipte swash levelerı üzerine koydum ünite ayarlarken, sonra montajı tamamladım.