Motor şaftlarının çapları üreticiden üreticiye değişir, o yüzden pervane delikleri de genellikle en küçük çapa göre üretilir, gerekirse kullanıcı kendi motoruna göre deliği genişletir. Bu delik genişletme için uygun çapta rayba (Reamer) kullanılmalıdır, matkapla delerseniz merkez kaçıklığı olabilir, bu da titreşime yol açar, hem uçağı hem motoru yıpratır.
Öte yandan sizin fotoğrafınızda pervanenin belli bir yere kadar girip orda durması çap farkının çok az olduğunu düşündürüyor, şaftın dişli kısmını geçmiş ama düz kısmına takılmış. Somunu sıkmaya devam ettiğinizde pervanenin de yavaş yavaş yerine oturması muhtemeldir. Ama aşırı güç gerektiriyorsa zorlamayıp çapı genişletmek daha iyi bir seçenek olacaktır. Çünkü o zorlamayla pervane girer ama sonra geri çıkmayabilir