İnşaata dönelim...
Kitli ilgili sıkıntılardan birisi de gövdedeki kanat bağlantı parçalarındaki kanat borusu için kesilmiş olan deliklerin çaplarının doğru olmamasıydı. Kit kesilirken kanattaki kök sinirinin çiziminin aynısı kullanılarak gövdedeki sinir kesilmiş. Oysa ki, tasarımcı aluminyum borunun kanada yapıştırılmasını, gövdede ise kanat borusunun kılıfının yapıştırılmasını böylece kanattaki aluminyum borunun gövdeye girebilmesini öngörmüş. Haliyle, gövdedeki sinirlerin yuvası kanat borusunun kılıfının çapında olması gerekirken tam olarak borunun çapında olmuş. Bakınız:
Öte yandan, gövdedeki sinire yapılan destek (doubler) parçasındaki (FW1A) delik doğru çapta olacak şekilde kesilmiş:
ama bu delik de FW1 sinirindeki delikle hizalı değil
Neyse, her şekilde bazı deliklerin genişletilmesi gerektiği için diğer deliklerin de aynı hizaya getirilmesi mesele olmayacak...
İlk iş olarak sinirlere kanat borusunu sokup, borunun kılıfını da sinire kadar kaydırıp dayayarak dış sınırlarını sinirler üzerine çizdim. Gövdenin daha iç kesiminde olan FW2 parçasındaki delikler de aynı şekilde işaretlendiler.
Sonra da destek parçalarını sinirler üzerine 30 dakikalık epoksi ile yapıştırıp bolca mandalla sıkıştırıp kurumaya bıraktım:
Epoksi donduktan sonra da dremelin kalın zımpara silindiri ile delikleri çizgilere kadar genişlettim ve bu parçaları kullanılabilir hale getirdim.